DarkestShadow98

Interrogate Meh ! :D   Fanfics   Writings   Art   Instagram   

I'm kinda a rocker but kinda a tomboy but kinda a dork cx

I get obsessed super easy so my posts will vary on that. It can literally be anything as I find joy in the dorkiest of elements to the more articulate forms. I have a broad range of tastes from The Lord of the Rings to Death Note to Forest Gump. Trust me, if it's around I have an opinion on it(:

I'm open with my views on practically anything and not afraid to express my opinion, but I do not mean to offend anyone in anyway.<3


slytherinsnow:

fuckyeah-nerdery:

sigfodr:

A version for tumblr that can be read without opening a new tab, since plenty of people would scroll past this story otherwise.

The bravest woman on Earth.

omg.

(via belsiothelemonsbloke)

— 3 days ago with 619524 notes
holavicente:

How to fuck with anime fans:
Step 1) put a wig on your dog
Step 2)


You lil bit&#8230;, I am bawling my eyes out! You just do not do this to people!

holavicente:

How to fuck with anime fans:

Step 1) put a wig on your dog

Step 2)

You lil bit…, I am bawling my eyes out! You just do not do this to people!

(via belsiothelemonsbloke)

— 3 days ago with 60669 notes
vastderp:

sacrificesatan:

dionnesyl:

So I came home from school to see my 7 year old sister putting skittles with my antidepressants, I went up to her and asked “Hey what you doing?” She looked at me, smiled and said “Skittles make me happy so I put them with your medicine that makes you happy so you can be extra happy.” That was the cutest thing i’ve ever heard.

how can you not reblog this

little kids being cool as shit itt

vastderp:

sacrificesatan:

dionnesyl:

So I came home from school to see my 7 year old sister putting skittles with my antidepressants, I went up to her and asked “Hey what you doing?” She looked at me, smiled and said “Skittles make me happy so I put them with your medicine that makes you happy so you can be extra happy.” That was the cutest thing i’ve ever heard.

how can you not reblog this

little kids being cool as shit itt

(via belsiothelemonsbloke)

— 3 days ago with 676592 notes

unf-hans:

sandwichesandsideburns:

frozenheartofwinter:

sandwichesandsideburns:

"Do You Come Willingly?" {Hans/Anna Scene}

"Who would’ve thought you had such a wild spirit? It will be a pleasure to break it - and break it, I will…"

Here’s entry #3 in my Evil!King Hans AU! This time, with a musical underscore! (I swear, I’m having too much fun making these.)

First off, I have to give a special thanks to hissouthernisles for suggesting the audio! It was just too creepy and too perfect not to use it.

I spent less than two days on this, but I am extremely pleased with the way this turned out, especially with the lipsyncing! I do want to throw out a warning though, this is pretty dark, and may be a little unsettling for some people. (Certainly creeped me out on more than one occasion.) I hope you guys enjoy this, though! I worked really hard on it!

okay I don’t know what this is from

but jfc

this seriously gave me chills it’s perfect

It’s from the audiobook for “The Red Necklace” by Sally Gardner. I only used parts of it, but you can hear the full scene here.

IT’S ON MY DASH AGAIN

Omg tom hiddleston and frozen in one. I cannot sleep now…

(via 0nesimplifiedmotion)

— 3 days ago with 80 notes
#tom hiddleston  #frozen  #anna  #red necklace  #disney  #sally gardner  #tom hiddleston is ruining my life  #princess anna  #prince hans  #hans 
Reblog if you post Code Geass!

I am literally sooo obsessed with this anime. I promise to follow if you consistently post and especially if it’s Lelouch, Suzaku or Kallen in particular (:

Sooo gimmie some blogs to go crazy over xD

— 1 week ago with 6 notes
#code geass  #anime  #Suzaku  #suzaku kururugi  #kallen  #kallen stadtfeld  #lelouch  #lelouch lamperouge  #geass  #obsessed  #lelouch vi britannia  #britannia  #japan  #clamp  #area 11  #colors  #fangirl  #Reblog  #instant folllow back  #obsession  #in love  #im not gonna lie  #I have a major crush on Suzaku  #idk if thats good or bad  #but idc 

beauxbatonsacademy:

sometimes i really want to explore abandoned places but then i remember that i sprint out of rooms after i turn the lights off

But you see I actually am so deep in denial that I think I’m India Jones or something and it just always ends with me falling on my face

(via clisappointinq)

— 1 week ago with 120526 notes